fff&pigpokers&insomniacs

    Check this out

    Share
    avatar
    willowbilly3

    Posts : 1734
    Join date : 2010-01-30

    Check this out

    Post by willowbilly3 on Mon May 07, 2012 1:40 pm

    Tell me what you think. Just read the last few posts if you don't want to be bored, or read it all.
    http://www.ford-trucks.com/forums/1157475-1959-f-100-4x4-arizona-beauty-2.html

    I have been hanging out some on FTE lately and this Numberdummy guy takes every opportunity to bust my chops over some silly shit because he has all the books. I ain't too sure it isn't old Hawkrod from Fordification.
    avatar
    hardtailjohn

    Posts : 858
    Join date : 2010-02-04

    Re: Check this out

    Post by hardtailjohn on Mon May 07, 2012 1:46 pm

    Yep, kinda sounds like "hawkawad". The guy's kinda like a virus......
    avatar
    Admin
    Admin

    Posts : 3121
    Join date : 2010-01-26
    Age : 60
    Location : OK

    Re: Check this out

    Post by Admin on Tue May 08, 2012 8:17 am

    the cal location pretty much confirms it--there is qne guy over there from the midwest whom has helped me greatly with wiring schematics and tidbits--and been very gracious about it---some peeps just have that sandpaper personality--sure does make having an enjoyable exchange of info hard to deal with--one thing that i have learned about vehicles is never say never--cuz there are some factory oddities lurking amongst the standard issue units oh--well i guess when ya see one ya kinda gotta say"well, i never"


    _________________
    "When the people fear their government, there is tyranny; when the government fears the people, there is liberty." -
    Thomas Jefferson
    avatar
    willowbilly3

    Posts : 1734
    Join date : 2010-01-30

    Re: Check this out

    Post by willowbilly3 on Tue May 08, 2012 1:38 pm

    I sent him a pm and ask if he was Hawkrod on Fordification. His reply was Nope. Twins maybe. Almost every reply this guy makes is anally detailed and if some one else might have been wrong he always corrects them in that assburger way that Hakwad did.
    Not a peep out of him when I proved him wrong.
    avatar
    Admin
    Admin

    Posts : 3121
    Join date : 2010-01-26
    Age : 60
    Location : OK

    Re: Check this out

    Post by Admin on Wed May 09, 2012 12:38 pm

    if they ain't the same, i'll bet they know each other lol!


    _________________
    "When the people fear their government, there is tyranny; when the government fears the people, there is liberty." -
    Thomas Jefferson

    Sponsored content

    Re: Check this out

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue Aug 22, 2017 2:09 am